Ferrari: publicitatea la alcool este interzisă, iar Peroni devine Tifosi

Cuvântul "Tifosi" va apărea pe mașinile Ferrari SF-24, înlocuind marca Peroni, care apare de obicei ca sponsor în această poziție.



De la Peroni la Tifosi

Scuderia Ferrari va avea un impuls în plus în Marele Premiu de Formula 1 al Arabiei Saudite din 2024, care va începe în acest weekend pe circuitul de la Jeddah. Mașinile roșii își vor purta toți fanii pe podurile laterale, la propriu, deoarece cuvântul "Tifosi" va apărea pe SF-24-urile lui Carlos Sainz și Charles Leclerc, înlocuind marca Peroni, care de obicei figurează ca sponsor în această poziție.

Fără băuturi alcoolice!

Motivul înlocuirii este simplu: consumul de băuturi alcoolice este interzis de islam, iar Arabia Saudită rămâne una dintre puținele țări din lume care au interdicții stricte privind consumul de alcool. Prin urmare, binecunoscutul brand al producătorului italian de bere nu poate apărea.

Alegerea a fost de a o înlocui în acest fel pentru ca suporterii fanilor Ferrari să se simtă și mai aproape de echipa care concurează pe circuitul saudit. Noul detaliu a fost evidențiat de echipa din Maranello și pe canalele de socializare, declanșând reacții în mare parte pozitive din partea fanilor.